Bijna... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Woudiëtte Verboom - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Woudiëtte Verboom - WaarBenJij.nu

Bijna...

Door: Woudie

Blijf op de hoogte en volg Woudiëtte

07 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Ohnee...Dat is me nog nooit overkomen! Mijn koffer kan niet dicht...En mijn schoenen moeten er ook nog bij! Tja, dan wordt het keuzes maken. Met een pak luiers, een knuffel en een stel eigen kleren minder nog maar eens proberen, Gelukkig, hij gaat dicht! Op naar de weegschaal! Maar... ahum, ik krijg het ding al nauwelijks omhoog, laat staan tillen. Was mijn oog misshien iets groter dan de koffer?
Mijn brein komt op het iee om de hoek van de koffer als hefboon te gebruiken en hup, op de weegschaal. En? 32,5!!! 500 gram te zwaar, zouden ze dat een probleem vinden? M'n handbagage is ook al 200 gram te zwaar, dus daar kan het ook niet in. Gelukkig (haha, op dit moment komt het goed uit) dat mijn weegschaal door de schuine vloer wat zwaarder aangeeft. We zullen zien op Eindhoven, ach, ze mogen mijn Bijbel daar wel hebben hoor! En anders krijgen ze een flesje zwitsal, omkoperij? welnee!

Heerlijk die voorbereidingen. Intensief: wat moet er mee? Wat moet er in huis zijn voor het weekend van terugkomen? En natuurlijk wil ik ook m'n huisje netjes en schoon achterlaten...
Drukke maar leuke dagen liggen achter mij. Veel contacten om afscheid te nemen, ook veel vrije tijd waarin ik veel heb gelezen. Want het is nu definitief vakantie, met een P op zak...

Morgen nog heerlijk een rustdag, en dan, eindelijk...!

Mocht het mij niet lukken om sms berichten te plaatsen, kunt u ook op de blogs van mijn reisgenoten, Annemarie en Corine kijken!

Ik wens u en jou ook een fijne, maar bovenal gezegende vakantie toe!

:SMS update:: 9 juli 2012 :
Hello! After a very good trip we,re in Beregowo, now we go to sleep. We,ve a very pretty group:) Uk=poorer than Hungary. At7h breakf, start work!blog in wkend!x

  • 09 Juli 2012 - 19:16

    Grtz Nelleke:

    Ha Woudie, het is hier nu maandagavond 21.00 uur. Hoe is je (eerste) vlucht geweest en het verdere deel van de eerste reisdag?

  • 11 Juli 2012 - 07:16

    Hans:

    Dat niemand daar eerder aan heeft gedacht, de douane omkopen met een Bijbel, dat scheelt een weer een knagend schuldgevoel.

    Ben benieuwd naar je eerste verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Woudiëtte

Hallo allemaal, Op 9 juli hoop ik voor drie weken te vertrekken naar Oekraïne! In een ziekenhuis in een van de steden mag ik drie weken lang (verlaten) baby's geven wat zij nodig hebben: aandacht, liefde, voeding en verdere verzorging. Veel krijgen zij tekort, de teams van CR verlichten deze nood door liefde, zorg en aandacht te geven, naast praktische middelen: medicatie, voeding, kleding, enz. Ik zie er naar uit om te gaan! Reist u/jij in gedachten, via mijn verslagen en foto's, met mij mee?

Actief sinds 28 April 2012
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 15381

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 27 Juli 2012

Babyzorg in Oekraïne!

08 Juli 2011 - 21 Juli 2011

werkvakantie Hongarije

10 Juli 2010 - 27 Juli 2010

werkvakantie Hidisel de Sus

Landen bezocht: