Babyzorg in Oekraïne! - Reisverslagen van Woudiëtte Verboom - WaarBenJij.nu Babyzorg in Oekraïne! - Reisverslagen van Woudiëtte Verboom - WaarBenJij.nu

Babyzorg in Oekraïne!

Babyzorg in een ziekenhuis in een van de steden van Oekraïne. Zigeuner kinderen zijn daar helaas door niemand geliefd, waardoor zij veel tekort hebben. Ons doel is naast het geven van liefde en praktische zorg ook het stimuleren van de ontwikkeling.

02 Oktober 2012

Cijfers openbaar

20 Augustus 2012

Uitkomsten onderzoek!

13 Augustus 2012

Ivan is naar huis!!

28 Juli 2012

Weer thuis!!! En nog verder...

26 Juli 2012

richting terugweg...
Woudiëtte

Hallo allemaal, Op 9 juli hoop ik voor drie weken te vertrekken naar Oekraïne! In een ziekenhuis in een van de steden mag ik drie weken lang (verlaten) baby's geven wat zij nodig hebben: aandacht, liefde, voeding en verdere verzorging. Veel krijgen zij tekort, de teams van CR verlichten deze nood door liefde, zorg en aandacht te geven, naast praktische middelen: medicatie, voeding, kleding, enz. Ik zie er naar uit om te gaan! Reist u/jij in gedachten, via mijn verslagen en foto's, met mij mee?