nog 7 weken...! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Woudiëtte Verboom - WaarBenJij.nu nog 7 weken...! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Woudiëtte Verboom - WaarBenJij.nu

nog 7 weken...!

Door: Woudie

Blijf op de hoogte en volg Woudiëtte

21 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Op mijn langzaam donkerwordend balkonnetje zit ik heerlijk uit te puffen van mijn wekelijkse maandagavond activiteit: zwemmen. Tegen alle verwachting in wordt ik nog steeds sterker; vooral mijn beenkracht! Blij en dankbaar dat ik dit mag ontvangen geniet ik ervan, en blijf ook trainen om zo sterk mogelijk naar Oekraïne te kunnen gaan!

Heerlijk op mijn balkonnetje, maar ik moet wel weer even wennen aan de warmere temperatuur! Dat wordt zweten in Oekraïne: het kan als wij daar zijn ruim 40 graden worden... :)

Vandaag ontving ik van twee kanten babyspulletjes: kleertjes, schoentjes, zwitsal, handdoeken enz, super, heel erg bedankt!
2 juni hebben we startdag, waarop we verder geinformeerd worden en allerlei tips zullen krijgen. Ondertussen hebben we als team al een klein beetje kennis gemaakt via mail. We gaan met drie jonge meiden, alle drie studenten van een medisch en/of sociale studie, en een vrouw van middelbare leeftijd. In Oekraïne zelf zijn ook al twee Nl vrouwen, de een woont daar permanent, de ander voor een jaar.
Die dag zal ik de spullen die ikzelf niet mee kan nemen overdragen, zodat ze met het transport alsnog op dezelfde plek komen.

Nog 7 weken... ik zie ernaar uit! Maar eerst nog een paar weken studeren en dan nog 3 tentamens...

Tot spreeks!
Woudie

  • 22 Mei 2012 - 17:32

    Ann:

    Ha Jet! Interessant en mooi om naast je verhalen ook te lezen over je reis naar de Oekraine! Succes met alle voorbereidingen!

    Liefs

  • 23 Mei 2012 - 18:04

    Liesbeth:

    Ha Woudiëtte!

    Leuk om je blog te lezen! Succes met de laatste loodjes van je studie. Het zal vast een geweldige ervaring worden...

    Groetjes!!

  • 23 Mei 2012 - 19:04

    Annemieke (jv):

    Ha Woudiëtte,

    Mooi initiatief! Veel sterkte met alle voorbereidingen!

    Groet,
    Annemieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Woudiëtte

Hallo allemaal, Op 9 juli hoop ik voor drie weken te vertrekken naar Oekraïne! In een ziekenhuis in een van de steden mag ik drie weken lang (verlaten) baby's geven wat zij nodig hebben: aandacht, liefde, voeding en verdere verzorging. Veel krijgen zij tekort, de teams van CR verlichten deze nood door liefde, zorg en aandacht te geven, naast praktische middelen: medicatie, voeding, kleding, enz. Ik zie er naar uit om te gaan! Reist u/jij in gedachten, via mijn verslagen en foto's, met mij mee?

Actief sinds 28 April 2012
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 15357

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 27 Juli 2012

Babyzorg in Oekraïne!

08 Juli 2011 - 21 Juli 2011

werkvakantie Hongarije

10 Juli 2010 - 27 Juli 2010

werkvakantie Hidisel de Sus

Landen bezocht: